1. Què es pot aconseguir llegint?
Aprendre a entendre com es la vida des d'un altre món que en un futur ens pot preparar per a la vida reial.
2.
Com es pot practicar la bona lectura?
Triant un llibre que t'agrade, llegir-lo en un espai tranquil i gaudir d'una bona concentració.
3.
Com podem saber quin és el llibre adequat per
a cada edat?
El primer de tot seria conèixer quin tipus de llibre l'agrada llegir al alumnat.
I després, el professor hauria de conèixer que llibres són els més adequats perque puga llegir-lo el alumnat.
El primer de tot seria conèixer quin tipus de llibre l'agrada llegir al alumnat.
I després, el professor hauria de conèixer que llibres són els més adequats perque puga llegir-lo el alumnat.
4.
En què es diferencia i en què coincideix la
literatura infantil, juvenil i d’adults?
La literatur infantil, juvenil i la d'adults es diferencien principalment per el seu destinatari. Es a dir, uns llibres serán per a xiquets i adolescents i els altres, per a gent més major.
Coincideixen en els mateixos temes, pero empren un lexic i vocabulari distint.
La literatur infantil, juvenil i la d'adults es diferencien principalment per el seu destinatari. Es a dir, uns llibres serán per a xiquets i adolescents i els altres, per a gent més major.
Coincideixen en els mateixos temes, pero empren un lexic i vocabulari distint.
5.
Quina peculiaritat té el lector infantil?
La peculiaritat que tenen els més menuts es llegir llibres sobre fantasia
6. Què els agrada més llegir als xiquets?
Els llibres de fantasia
La peculiaritat que tenen els més menuts es llegir llibres sobre fantasia
6. Què els agrada més llegir als xiquets?
Els llibres de fantasia
7.
La literatura infantil ha de tenir com a
finalitat educar i ensenyar els xiquets?
El més important es gaudir de la lectura i entendre que es el que ens está explicant la historia
El més important es gaudir de la lectura i entendre que es el que ens está explicant la historia
8.
Quina és la característica més important de
la literatura infantil? De què tracta l’autèntica literatura?
La llectura psicologica. Perque tracta sobre compendre la llectura i la manera que conta el llibre el propi autor, tenint en compte els seus sentiments
La llectura psicologica. Perque tracta sobre compendre la llectura i la manera que conta el llibre el propi autor, tenint en compte els seus sentiments
9.
S’ha d’evitar la violència i la sang en els
contes de xiquets?
No, perque la violencia es factor molt important que es troba present a la nostra societat. Sí que es veritat que és una cosa roina pero sí que cal afrontar-la.
No, perque la violencia es factor molt important que es troba present a la nostra societat. Sí que es veritat que és una cosa roina pero sí que cal afrontar-la.
10. Què
entenem per animació lectora i quina és la manera més efectiva de posar-la en
pràctica?
Entendre i gaudir del llibre que l'autor ens expossa
Entendre i gaudir del llibre que l'autor ens expossa
11. Com s’adquireix la competència literària?
Entendre i gaudir del llibre que l'autor ens expossa
Entendre i gaudir del llibre que l'autor ens expossa
12. Quina diferència hi ha entre els contes de
fades, els mitològics i les faules?
Contes de fades: Transmeten un missatge pero els protagonistes son essers fantástics
Contes mitologics: Conten una historia que está relacionada amb la mitologia. I totes aquestes histories giren entorn a Deus o deeses.
Faules:Transmeten unmissatge pero els protagonistes son animals
Contes de fades: Transmeten un missatge pero els protagonistes son essers fantástics
Contes mitologics: Conten una historia que está relacionada amb la mitologia. I totes aquestes histories giren entorn a Deus o deeses.
Faules:Transmeten unmissatge pero els protagonistes son animals
13. En què
es diferencien les versions dels contes de Grimm de les de Perrault?
Als contes popular de Perrault són narracions per a xiquets, en els quals apareix un món fantásticde fades, ogres i persontatges malvats. Pero aquest contes tenen una lectura atenta i penetrant que descobreix en ells experiencieshumanes profundes que xonstitueixen una expressió certera de la lógica de la natura i, per tant, amb un gran poder formatiu.
Per altra banda als contes de Grimm van tindre el seu mèrit per saber donar a les narracions la senzillesa i saviesa natural de la tradició narrativa oral.
A més, els contes dels germans Grimm han estat recollits de narracions orals i formen una antologia de contes de fades, faules, farses rústiques i al·legories religioses. Contrastats amb la fantasiaextravagant dels contes de fades poètics de l'escla romàntica, les històries de la seva col·lecció estaven dirigides a comunicar el sentiment, la imaginació i les creences de la gent a través dels segles o reproduir les paraules i maneres dels contacontes .
Als contes popular de Perrault són narracions per a xiquets, en els quals apareix un món fantásticde fades, ogres i persontatges malvats. Pero aquest contes tenen una lectura atenta i penetrant que descobreix en ells experiencieshumanes profundes que xonstitueixen una expressió certera de la lógica de la natura i, per tant, amb un gran poder formatiu.
Per altra banda als contes de Grimm van tindre el seu mèrit per saber donar a les narracions la senzillesa i saviesa natural de la tradició narrativa oral.
A més, els contes dels germans Grimm han estat recollits de narracions orals i formen una antologia de contes de fades, faules, farses rústiques i al·legories religioses. Contrastats amb la fantasiaextravagant dels contes de fades poètics de l'escla romàntica, les històries de la seva col·lecció estaven dirigides a comunicar el sentiment, la imaginació i les creences de la gent a través dels segles o reproduir les paraules i maneres dels contacontes .
14. Quines
preguntes ens ajuden a respondre els contes i com? Poseu exemples d’alguns
contes.
Al final els contes tenen una alguna finalitat que faja entendre al lector perque serveix la hstória que s'acaba de contar.Per exemple el conte "El patito feo" te l'objectiu de fer arribar als xiquets que tots som iguals i tenim que acceptar-nos tal i com sóm.

No hay comentarios:
Publicar un comentario